Earthy conceptstore

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Bekijk op deze pagina de veelgestelde vragen misschien staat je vraag er wel tussen.

Heb je een vraag?

Bekijk hier de veelgestelde vragen en ontdek of jouw vraag er al tussen staat. Je kunt altijd contact met ons opnemen als je nog verdere vragen hebt.

Service

Bestellen
Wij maken bij NOEF winkelen voor jou zo persoonlijk, efficiënt en fijn mogelijk is erg. De volgende stappen zijn nodig om bij NOEF je bestelling te plaatsen:

1. Je klikt op het artikel dat je graag wilt bestellen
2. Je selecteert de maat en klikt op ‘In winkelmand’
3. Het artikel wordt verplaatst naar je winkelmandje. Het winkelmandje is rechts bovenaan de pagina te vinden. Nog niet klaar met shoppen? Dan blijft je artikel gewoon in je winkelmandje op je wachten
4. Alle items gevonden waar je naar op zoek was? Klik dan in je winkelmandje op ‘Bestellen’. Het overzicht van je bestelling verschijnt vervolgens in beeld. En klik vervolgens weer op ‘Bestellen’.
5. Registreer jezelf wanneer je nog geen klant bent of log in met je klantgegevens. Maak je liever geen account aan? Dan is het ook mogelijk af te rekenen als gast
6. Kies voor de gewenste betaalmethode en plaats de bestelling
7. Je wordt doorgelinkt naar MultiSafepay om de betaling te voldoen
8. Je ontvangt een bevestiging van de bestelling per email

Retourneren
Ben je niet tevreden met een ontvangen product of wil je een product omruilen? Je hebt het recht om artikelen tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Meld je aan via ons retourformulier.

Hierin vragen we jouw ordernummer, adres en de reden van retourzending. Je kan ons vragen het bedrag retour te storten na ontvangst of aangeven dat je een ander artikel wilt. Je ontvangt dan een retourlabel. Tijdens het verwerken van jouw retour wordt er een verzendbedrag van €6,95 euro ingehouden. Woon je in de buurt kan je het ook afgeven op de NOEF openingstijden en ruilen we jouw artikel om of storten het bedrag met retourpinnen terug op je rekening.

Verzending
Vanaf € 75,00 euro gratis verzending in Nederland!

We verzenden alle bestellingen met Track & Trace code. Dit gebeurt via PostNL naar het afleveradres wat is opgegeven bij jouw bestelling. Mochten wij hier om bepaalde redenen van afwijken dan krijg je hiervan via een e-mail een bericht.

De verzendkosten voor klanten in Nederland en België zijn gratis vanaf 75,00. NOEF bezorgt ook internationaal. De verzendkosten voor klanten uit Duitsland zijn € 9,80. Europese klanten betalen de kosten conform het tarief van PostNL Dit tarief wordt direct zichtbaar bij het plaatsen van de bestelling.

Bij niet thuis zorgen we dat jouw pakketje bij een ophaalpunt terecht komt waar je het op kan halen.

Producten

Hoe werkt de Rank-A-Product meter?
Alle producten die wij verkopen testen we vooraf aan de hand van verschillende aspecten. Dit doen we met onze duurzaamheidsmeter zodat jij hier niet meer over na hoeft te denken. Bekijk hier waar wij onze producten allemaal op testen.

Algemeen

Kan ik jullie volgen op social media?
Jazeker! Wij vinden het supertof als je @noef_earthy_conceptstore wilt volgen op social media. Hier laten wij zien met welke leuke merken wij samenwerken, met welke projecten wij op dat moment bezig zijn én uit welke enthousiaste mensen ons team bestaat en hopelijk fun op de werkvloer! Daarnaast kun je meer lezen over ons Karma-membership, wat dit precies inhoudt en hoe dat past binnen onze visie.
Heeft NOEF een fysieke locatie?
NOEF is een online conceptstore gevestigd in Wijchen. Wij hebben een unieke locatie gecreëerd met een fijne ambiance van waaruit wij werken. Wij sluiten een fysieke winkel in de toekomst niet uit.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan contact met ons op. Wij zullen antwoord geven op jouw vraag.
NOEF

Transparant, eerlijk en uniek

NOEF earthy conceptstore heeft producten met een bijdrage aan een transparante en duurzame wereld. Bekijk onze gehele collectie!