Heb je een vraag?
Bekijk hier de veelgestelde vragen en ontdek of jouw vraag er al tussen staat. Je kunt altijd contact met ons opnemen als je nog verdere vragen hebt.
Service
Bestellen
1. Je klikt op het artikel dat je graag wilt bestellen
2. Je selecteert de maat en klikt op ‘In winkelmand’
3. Het artikel wordt verplaatst naar je winkelmandje. Het winkelmandje is rechts bovenaan de pagina te vinden. Nog niet klaar met shoppen? Dan blijft je artikel gewoon in je winkelmandje op je wachten
4. Alle items gevonden waar je naar op zoek was? Klik dan in je winkelmandje op ‘Bestellen’. Het overzicht van je bestelling verschijnt vervolgens in beeld. En klik vervolgens weer op ‘Bestellen’.
5. Registreer jezelf wanneer je nog geen klant bent of log in met je klantgegevens. Maak je liever geen account aan? Dan is het ook mogelijk af te rekenen als gast
6. Kies voor de gewenste betaalmethode en plaats de bestelling
7. Je wordt doorgelinkt naar MultiSafepay om de betaling te voldoen
8. Je ontvangt een bevestiging van de bestelling per email
Retourneren
Hierin vragen we jouw ordernummer, adres en de reden van retourzending. Je kan ons vragen het bedrag retour te storten na ontvangst of aangeven dat je een ander artikel wilt. Je ontvangt dan een retourlabel. Tijdens het verwerken van jouw retour wordt er een verzendbedrag van ā¬6,95 euro ingehouden. Woon je in de buurt kan je het ook afgeven op de NOEF openingstijden en ruilen we jouw artikel om of storten het bedrag met retourpinnen terug op je rekening.
Verzending
We verzenden alle bestellingen met Track & Trace code. Dit gebeurt via PostNL naar het afleveradres wat is opgegeven bij jouw bestelling. Mochten wij hier om bepaalde redenen van afwijken dan krijg je hiervan via een e-mail een bericht.
De verzendkosten voor klanten in Nederland en BelgiĆ« zijn gratis vanaf 75,00. NOEF bezorgt ook internationaal. De verzendkosten voor klanten uit Duitsland zijn ā¬ 9,80. Europese klanten betalen de kosten conform het tarief van PostNL Dit tarief wordt direct zichtbaar bij het plaatsen van de bestelling.
Bij niet thuis zorgen we dat jouw pakketje bij een ophaalpunt terecht komt waar je het op kan halen.
Producten
Hoe werkt de Rank-A-Product meter?
Algemeen
Kan ik jullie volgen op social media?
Heeft NOEF een fysieke locatie?
Staat jouw vraag er niet tussen?
Transparant, eerlijk en uniek
NOEF earthy conceptstore heeft producten met een bijdrage aan een transparante en duurzame wereld. Bekijk onze gehele collectie!